ITU AKU...

SETIAP DETIK ADALAH MEMORI INDAH YG PASTI HADIR DALAM SEBUAH KISAH...HAYATILAH IA DENGAN PENUH KEGEMBIRAAN KERANA HIDUP INI TERLALU SINGKAT UNTUK DINIKMATI SELAMANYA...

Sunday, August 20, 2006

HARI MINGGU...


akum...tah ar..aku rase blog aku ni, jap tenggelam, sekejap timbul...kalo nak dikatakan ibarat sabut dan sahabatnye batu, takde sape plak yg tenggelam dan yg timbul dan dua2 pn tak untung ape2...so nk dikatakan, setiap kisah yg ade ditulis tu berdasarkan mood aku yg tak konsisten dan tahap kemalasan aku yg kadang2 dah tahap dewa pon...hari ni mmg aku penat abes..maklum la..smlm cousin aku kawen..aku pon kene ar nyebok kan diri coz kang time aku kawen, takde sape plak yg nk tolong..huhu..SELAMAT PENGANTIN BARU FADILAH & NUJAIDI..aku dah dapat cousin baru..hehe

kalo ikut ati, mmg nk off kije je ari ni, tp kang org kate aku off sebb gi wedding siti ngan datuk k pulak...tp..bukan aku tanak gi wedding of da year tu, tapi siti yg tanak ajak aku..tu yg tensen sket tu..dia dah lupe kan teman sepermainannye ni..hehe..maklum ar..dulu kalo main guli sesame..sure dia kalah,..tu yg dia sabotaj aku..pape pon..aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU la kat diorg..tak kisah la sape pon pilihan SITI asal kan dia bahagia walaupn ade la sket2 tak puas ati coz aku ni pon peminat siti...em..biarlah rahsia...

dari dulu aku rase yg aku kate nk beli digi cam..tapi nampak nye tak terbeli2 lagi coz aku pon tak tau brand ape yg okey utk mende alah ni..ye la..kang beli, tak best pulak...aku pon tak tau nk tanye sape,..tgk la..aku rase before raye ni, aku mmg nk sambar satu..bleh ar aku upload pic2 yg menarik pada pandangan aku kat blog ni...aku rase cam nk cite story kanak2 aku la..tapi aku tak tau nk bgtau story yg mn coz biase la..cite kekanak aku yg riang ria tu byk dan ramai yg terlibat..

cite pasal weekend ari tu pon okey gak..em...sbb ari ahad kenduri sepupu aku..ari jumaat malam lagi mak ngan abah aku dah lepak kat KL..siap ajak nenek skali..hehe..mlm tu mmg ajak parent aku round kl,,tgk suasana mlm di kl..maklum ar, esoknye kan sabtu... time lalu pub kat jalan p.ramlee tu mmg dasat ar ngan manusia yg ramai..maklumla, itu kan kawasan open pub ala2 disco (NOUVO) gitu..dgn org mabuk nye, pempuan seksi, memacam ar..hehe..terkejut ngan ngucap panjang mak abah terutama nenek aku..hehe..macam kitorg cube menyerapkan unsur2 tak bagus plak pada parent kitorg plak ek..hehe..saje je, nk bgtau mak abah.. betapa ramainye anak bangsa kite yg dah rosak skrg..time lalu situ mmg tak bukak tingkap..tak mau bau arak tu masuk dlm kete..lg pon mmg dah lewat malam pon..sian mak abah..penat..last2 bawak gi makan kat Restoren PELITA..kedai mapley sbb diorg dari kpg tak mkn lg..dah la aku tak minat sangat ngan mamak fud ni..hehe..tp bantai ar...last2 balik ar umah adik aku kat VISTA DAMAI, kl..sbb esok pon mak abah aku nk niaga kat kelana jaya...nanti penat plak..tapi mmg ngantuk abes la..ahaks..pape pon, mak abah mmg best la..nenek pon ilek jugak..hehe..parent aku ni sempoi abes..hehe..SAYANG mak ngan abah..nenek pon..kalo ar makcik ngn pakcik aku tau kitorg bwk nenek round kl2 memalam sure kene sound..ari tu adik aku bwk parent ngn nenek skali gi GENTING pn dah kene sindir sbb bwk nenek ke tempat org muda kata diorg..kitorg saje je..nk bg suasana baru kat nenek..nk bagi dia tgk byk tpt yg ade kat mesia ni...kalo makcik/pakcik aku yg bawak..cam takde tpt lain je nk gi..asyik2 piknik..tak kat laut..gi waterfall...lama2 lemas ar nenek aku..huhu..pape pn..this weekend..mmg penat giler ar..ngan activity yg best..so rasenye..penat2 pon berbaloi bebe..ok..chow

0 Comments:

Post a Comment

<< Home