ITU AKU...

SETIAP DETIK ADALAH MEMORI INDAH YG PASTI HADIR DALAM SEBUAH KISAH...HAYATILAH IA DENGAN PENUH KEGEMBIRAAN KERANA HIDUP INI TERLALU SINGKAT UNTUK DINIKMATI SELAMANYA...

Tuesday, April 25, 2006

AKU DAN UDANGKU


hari ni kije pening kepala..sebab bunyi bising kat floor atas..g floor wat renovation..pening dengar diorg gerudi tah ape tah..aku rase sume staff kat basement ni rase terganggu ngan bising ni..cam nak lari dari dari sarang rasenye..haha..emmm...semalam ade presentation..lama gile..tapi bukan aku yg present..aku tukang dengar je..partner aku munirah yg bentang..dari kul 9.00 sampi kul 12.30..rase lapo gile..tapi abis je present tu prof syarifah ajak makan..dia nak belanja..memula aku budget dia ajak kat gerai2 je..rupenye ajak pegi buffet..baik betul la prof ni..makan of kos ar kene skema..hehe..aku lupe nk amik folk n spoon aku..maklum ar..dulu blaja protokol makan di hotel ni tak abis..huhu..last2 nk mkn dessert dah takde sudu..nasib ade garfu lebih hehe..tapi mmg best ar makan kat lake club tu..kenyang gile aku..jimat ar ari tu..ari ni dah pening..tak tau nak makan ape...bahan mentah tak beli hari tu..huhu..nape la problem aku slalu berkait rapat ngan makan..patutla..badan aku ni tak slim2..ahaks..takpe la..yg penting comil..
tetibe aku rase teringin nak makn udang goreng..mane nak carik udang..teringat waktu kitorg ade kolam penternakan udang harimau dulu..best je..rase nak udang, tangkap je kat kolam guna tangguk..pastu goreng..lagi best time hari nak jual udang..diorg target nak 1 tan je..
yg lebih tu wat kenduri la..best berkubang kat lumpur..tangkap udang guna tangan sampai luka2 tangan..waktu tu kulit aku..usah dikata la..legam gile..time tu tak menitik berat langsung padal kecantikan nih..yg penting suke ati..kenangan tu..
tah la..kalo ade mase aku tangkap pic kolam udang tu..bleh upload kat sini kan..ok..chow

0 Comments:

Post a Comment

<< Home