ITU AKU...

SETIAP DETIK ADALAH MEMORI INDAH YG PASTI HADIR DALAM SEBUAH KISAH...HAYATILAH IA DENGAN PENUH KEGEMBIRAAN KERANA HIDUP INI TERLALU SINGKAT UNTUK DINIKMATI SELAMANYA...

Wednesday, April 19, 2006

AKULAH DR. MASTURA



alamak..dah lame tak update blog..busy je memanjang menyetelkan kije yg tak ar byk sgt..tapi perlukan tumpuan..nak bercerita pasal aku pegi medical writing workshop ari tu..sampai je kt sane yg mengshock kan aku pertama nye waktu nak register tu diorg panggil kitorg DR...arr..gelaran yg aku idam2kan dari sejak lahir lagi..rupe2nye yg datang bengkel menulis tu byk dari kalangan Dr..bukan banyak je..aku rase sume ar..selain kitorg bertiga..haha..siap tag nama ngan sijil pun tertera Dr. Mastura..rase cam hebat plak sampai malu nak pakai tag tu dikhalayak ramai..tapi kire ok ar bengkel tu..dapat mengimprovekan bakat dalam menulis scientific paper or journal..
hari ahad weekendnye aku gi sungai congkak..best gile berkubang..kitorg jupe port yg agak kurang org dan tpt tu di bayar ikut kepala la..dasat gak..waktu tu hari hujan..mmg sejuk ar..nasib aku tak demam...lain kali nk bawak makann byk2..baru real picnic..diorg tipu aku, diorg kate kat situ la lubuk tupah..ala..tempat yg sensasi ngan pengskodeng n org wat projek tah pape..aku pon tau pasal tpt tu bile tgk mastika..pasal ada cd budak2 tempatan wat maksiat kat situ..byk versi plak tu..berbelas cd yg terhasil..memacam..orang melayu plak tu..diorg ni..nape la primitif sangat..wat tak senonoh kat public ni kirenye..yg sekodeng tu pon bukan nak nasihat kan..dia pon layan skali..aku pn pening bila memikirkan masalah kerosakan moral dikalangan remaja yg kian berleluasa kini..ceh..macam karangan tingkatan 4 plak..hehe..bersemangat patriotik pulak..
emm..alamak..baru nak berkarya..dah kul 5 lebih plak..time balik umah ni..ok lah..gtg..lain kali berkarya lagi..

1 Comments:

Post a Comment

<< Home