ITU AKU...

SETIAP DETIK ADALAH MEMORI INDAH YG PASTI HADIR DALAM SEBUAH KISAH...HAYATILAH IA DENGAN PENUH KEGEMBIRAAN KERANA HIDUP INI TERLALU SINGKAT UNTUK DINIKMATI SELAMANYA...

Wednesday, August 09, 2006

AKU YANG MALAS...



AKUM..i'm back setelah beberape lame aku tak menceburkan diri dalam bidang memblog ni..tah ar..ada masalah peribadi sket yg wat aku tensen sampai tangan ku kaku utk menaipkan kata2 indah utk di pamerkan kat blog ni...org kata berat mata memandang, berat lagi bahu memikul...dah penat aku berada kat alam fantasi so now aku kembali balik ke alam realiti..di mn org kate balik ke pangkal jalan la..haha..yg pasti aku dah malas nk bebankan otak dan fizikal aku..terima ape yg ada dan cuba jadikan sesuatu yg dah ada di depan mata tu the best among the best,...emmm..pepikir balik...aku je kot yg tensen2..org lain ilek je..gelabah ar aku ni..huhu...

kire nye banyak story dah terlepas ar ni..tapi aku rase tak bebaloi ar nk flash back coz mende dah jadi, nak cite balik pon cam tak best..kang org kata ketinggalan zaman...pejam celik pejam celik..tgk2 dah 7 bulan aku kije kat hukm nih...so kirenye dah 7 bulan gak aku dok kt kl nih..bosan gak..nasib la every weekend aku balik kpg..huhu..anak mak tu...

4 Comments:

  • At 6:18 AM, Blogger Taiko said…

    damn! aku cuak gak. entah idup ntah tak idup lagi kau ni. rupanya idup lagi, amin.

     
  • At 4:52 AM, Blogger HazuraHamzah said…

    citer ko best gak.... tapi tak tau la nak komen apo.... nanti aku tgk smpai abih dulu aku bagi komen lain .... kalo ado maso lawat la ker blog aku....

     
  • At 9:22 PM, Blogger AKULAH MASTURA.. said…

    Taiko: ko suke ar ek..kalo aku tak idup..huhu

    hazurahamzah: time kaceh ar..

     
  • At 8:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    best regards, nice info » »

     

Post a Comment

<< Home