ITU AKU...

SETIAP DETIK ADALAH MEMORI INDAH YG PASTI HADIR DALAM SEBUAH KISAH...HAYATILAH IA DENGAN PENUH KEGEMBIRAAN KERANA HIDUP INI TERLALU SINGKAT UNTUK DINIKMATI SELAMANYA...

Wednesday, September 20, 2006

BERCUTI KE GENTING BERSAMA RAKAN..

tada...semangat ber enjoy...kengkwn yg poyo
wei..korang ni takde kije ke..tgh boring le tu...


go genting..huhuhu...nk gerak nih..bas ni takde aircond..di pertengahan jln kene tukar bas...

time nk naik skyway ni...tak takut pon...


skyway lagi...tgh beratur cm nk beli mknn kat kantin


salah satu senibina yg aku kagum..kat atap dia nih..


selamat datang ke genting..ee..sejuk...


suke 1st world hotel punye design..colourful..

pintu masuk ke umah antu..macam tak seram pon...


suasana kat genting...berkabus dan sejuk..


pusing2..aku tak naik sbb aku pening kalo naik mende2 pusing nih..


kabus...nak ujan sebenarnye...


ape ni...air kot..tgh carik surau sebenarnye..lost..

sebenarnye percutian ni diadakan disebabkan tahap boring kitorg dah maksima..pegi ngan memember sekepala pulak tu..sure ar havoc..wpn kepala aku ni pening sbb jln ke genting ni punye pusing2..rase nk muntah pon ade.sbb tu..spjg on da way ke sana aku bantai ngorok sakan..hehe..pape pon...yg sedih nye bila agak2 petang tu..hujan la pulak..byk mende yg tak dapat main..rugi betul...terpaksalah layan view je..kabus putih mmg tebal habis..tak nampak jalan wei..rase cam kat perantauan je..tp suasana kt sana wat aku nyaman dan tenang..baru aku tau yg aku agak pecinta alam..suka kan keindahan alam kot...mungkin bleh wat otak aku rilek dan pandang ke depan...emm..indahnye dunia ciptaan tuhan (aku yg tgh puitis)..rase cam nk karang poem plak..hehe..pape pon..thanks genting..sbb bg aku suasana yg sejuk, selesa dan gembira..


0 Comments:

Post a Comment

<< Home