ITU AKU...

SETIAP DETIK ADALAH MEMORI INDAH YG PASTI HADIR DALAM SEBUAH KISAH...HAYATILAH IA DENGAN PENUH KEGEMBIRAAN KERANA HIDUP INI TERLALU SINGKAT UNTUK DINIKMATI SELAMANYA...

Wednesday, October 18, 2006

BISNES RAYE..

Mak yg sibuk niaga..caya la mak aku.. (^_^)

antara biskut raye yg terlibat dalam kejadian..


murah kan..tu yg best jual ..murah dan berkualiti


macam2 ada....


kepek pon ader...nyum..


disamping tu..yg ni bisnes abah..jual telor...

tahun ni..cam tahun lepas gak..aku melibat kan diri dalam menjadi assistant mak aku jual biskut raye..sekurangnye dapat ar jugak tempias untung mak aku tu jual kuih..haha..lokasi tmpt niaga ni PASAR TANI MEGA S.ALAM..kalo rasenye penah sampai dan teringin nk pegi..mai ar..kat sini bukan sekadar pasar tani..baju2 n pelbagai mende pon ade jual lah..dah nk raye nih..pergh..punye la ramai org..aku yg nk shopping pon tak larat..ngan masalah panas lagi...em..ni la nasib org nk carik rezeki..tapi yg pasti aku skee sangat dgn aktiviti ni..niaga..walaupn penat dan panas da dehidrate dan bermacam lagi..namun masih mampu ku tempuhi segala dugaan di bulan ramadhan nih..hehe...doakn le mak aku niaga dapat untung..manyak untung..leh wat raye..hehe..SELAMAT ARI RAYE..MINTAK AMPUN DAN MAAP...

4 Comments:

  • At 1:24 AM, Blogger Taiko said…

    salam aidilfitri. Maaf zahir batin

    macam mana nak dapat tempat kat pasar tani tu ha?

     
  • At 1:27 AM, Blogger AKULAH MASTURA.. said…

    kalo nk tapak tmpt niaga kat pasar tani tuh..kene mintak kat FAMA..pejabat FAMA kat plaza masalam, s.alam..ko nk niaga ape taiko...

     
  • At 11:02 PM, Blogger Taiko said…

    aku nak meniaga ikan air tawar la. Keli ke.. jelawat ke.. lampam ke.. haruan ke..

     
  • At 11:54 PM, Blogger AKULAH MASTURA.. said…

    ooo...ok lah tu...bleh ke dapat stok tu...umah ko tepi sungai ek??

     

Post a Comment

<< Home